TRAININGEN & WORKSHOPS
Verdiepen van expertise, opdoen van nieuwe ideeën, het oefenen van praktijksituaties… Dat is het doel van onze workshops, waarin je de beste onderdelen van trainingen combineert. Een korte theorie wordt in een workshop direct vertaald naar de praktijk door oefeningen. De focus ligt op kennisdeling, synergie, energie en interactiviteit. De trainingen hebben als doel om vaardigheden of expertises van deelnemers te vergroten. Ze zijn daarom breder opgezet, zijn diepgaander en intensiever. Trainingen beslaan minimaal 1 dag, zodat er meer tijd is om nieuw gedrag eigen te maken.
INCOMPANY, PERSOONLIJK
Verhoog de productiviteit en effectiviteit van de hele afdeling.
Incompany trainingen en workshops worden 100% afgestemd op de deelnemers en het doel. Afgestemd op de eigen werksituatie en integreerbaar in de (marketing)doelstellingen.
Ook voor persoonlijke doeleinden kunnen wij je de goede richting wijzen en je plan opstellen als concreet hulpmiddel bij ontwikkelkansen binnen je bedrijf.
CREATIVITEIT EN INNOVATIE
Laat je verrassen door verfrissende methodes om de routine te doorbreken. Wakker je eigen creativiteit en die van anderen aan. Leer de creativiteit in goede banen te leiden. Selecteer de beste ideeën en werk ze uit tot innovaties.
Business Model Generation
Alexander Osterwalder is de auteur van dit intussen door miljoenen bedrijven erkend model als globale standaard. Aan de hand van de 9 bouwstenen worden alle bedrijfsaspecten haarscherp in beeld gebracht. Het model geeft niet alleen de outlines weer voor een solide ondernemingsplan. Het geeft de verschillende afdelingen ook een duidelijk beeld van hun plaats in de organisatie en hun onderlinge relaties.
Zelf je online strategie opzetten, je website beter vindbaar maken of concreet starten met content marketing? In een hands-on workshop zetten we samen de basis op en krijg je de handvatten mee om het in de toekomst zelf bij te kunnen sturen.