Creatievelingen en gepassioneerde specialisten
‘Wij’ zijn een netwerk van prettig gestoorde vakidioten, met specialisaties in de meest diverse vakgebieden. Zo is 1 iemand geen copywriter, grafisch designer, fotograaf of webdeveloper tegelijk. Maar met z’n allen bezitten we wel de bijhorende competenties. En die delen we maar al te graag. Met 1 aanspreekpunt, dat houdt het simpel en overzichtelijk.
Zowel voor specifieke marketingvraagstukken als in een breder kader van het marketingbeleid kijken we graag met frisse blik mee om de juiste boodschap op de juiste manier bij de doelgroep te brengen. We houden rekening met welke assets er al in huis zijn, hoewel er net zo goed ‘outside-in’ gedacht wordt als nieuwe inzichten nodig zijn. Het ligt er maar net aan waar de behoefte ligt.
Persoonlijk Luan
Waar het om draait
‘Heartketing gaat om een positieve en ambitieuze houding tegenover klanten, medewerkers en de maatschappij. Het woord symboliseert een nieuwe attitude in de relatie met de klant. Een menselijke toets toevoegen aan de relatie wordt gerealiseerd door het hart van de consument te raken in plaats van zijn portefeuille. Iets meer zaken doen met het hart, iets minder met het verstand, geeft klantentrouw een nieuw leven..’*
Hier draait het wat mij betreft allemaal om. De partners in het netwerk worden op deze basis ‘gescreend’, het wordt de reden waar ‘wij’ het voor doen en waar we tegelijk inspiratie en passie uit halen. We gaan op zoek naar proposities, producten en diensten die de digitalisatie perfect laat aansluiten in combinatie met die persoonlijke touch. In de toekomst van vandaag moeten digitaal en het menselijke aspect verweven zitten in de kernactiviteit van elk bedrijf. Dat is de manier waarop ik iedere dag gepassioneerd aan de slag kan gaan. Dit doen we niet alleen, dit zijn we; heartketers…
*uittreksel van: Steven van Belleghem. ‘When digital becomes human.’ Lannoo. iBooks.
Ik
onafhankelijk, creatief, waarde toevoegend, inspirerend, daadkrachtig, belevend, experience, duidelijk, (ver)helder(end) de vinger leggend op, eenduidig, advies, prettige samenwerking, duurzaam, onderscheidend, nauwkeurig, betrouwbaar, flexibel, pragmatisch, praktisch, activatie, authentiek, oprecht
Het zijn woorden die mij kenmerken en waar ik voortdurend naar streef. Met meer dan 10 jaar ervaring in marketing binnen verschillende internationaal opererende bedrijven, verzamelde kennis vanuit diverse marketing-gerelateerde opleidingen en een didactisch diploma in het onderwijs, ben ik gebeten door het waarom van mensen.