STRATEGIE & DESIGN

Het definiëren van de richting, het vorm geven en de daaruit vloeiende interactie en functionaliteit zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Hoe beter ze afgestemd zijn op elkaar, hoe beter de boodschap de doelgroep bereikt. Het ultieme bewijs dat design en strategie hand in hand gaan. Of het nu gaat om het opzetten van nieuwe businessmodellen in een oude branche, het inspelen op niet-vervulde klantbehoeften en daar nieuwe modellen mee bouwen, het juiste businessmodel vinden om een innovatief product te lanceren… een goede strategie maakt inzichtelijk hoe men duurzame, onderscheidende waarde creëert. 

INNOVATIE ALS START VOOR DUURZAAM GROEIEN

Resultaat krijgen door innovatie is zoeken naar iets wat lang betekenis houdt voor mensen.

Het betekent meer dan enkel gebruik maken van milieuvriendelijke materialen of productieprocessen. Innovatief denken start bij de werkelijke toegevoegde waarde die je de doelgroep kan bieden. En dat op een manier waar ze misschien nog niet klaar voor zijn. Misschien wel via de cloudgedachte waar er afstand gedaan wordt van het eigendomsprincipe.

ZINVOLLE IDEEEN OPENEN NIEUWE MARKTEN

Innovatief denken opent niet enkel nieuwe markten, het geeft de organisatie een nieuwe dimensie waardoor ook het imago verbetert.